11.1.16

Ambisiøs og deprimert

Hei!

Det er januar og trist, men desto større grunn til å komme seg ut og finne på noe gøy. "Hva skulle det ha vært, liksom", tenker du kanskje (jeg innså med det samme at jeg påla dere mentaliteten til en fjortis, men la gå). Flaks, tenker jeg - for jeg har nemlig et strålende forslag! Førstkommende onsdag (13.01) og torsdag (14.01) har jeg ekstraforestillinger på soloshowet mitt, Ambisiøs og deprimert. Showstart kl. 20.00 begge dager. Sted: Elsker, Oslo. Pris: 150,- (kun få billetter igjen!).

Showet handler om å vokse opp med en lesbisk mor i Bibelbeltet når man har tourettes syndrom... Det handler om å være ambisiøs og deprimert samtidig. Det lar seg liksom ikke alltid kombinere. Ja, dere vet den følelsen av å vite hva man er god for, men man orker bare ikke å gjøre noe med det akkurat i dag?

Det blir sang, dans og opplesing av dagboknotater - for å nevne noe.

Her er en liten smakebit:



Bestill billetter her: http://www.billettservice.no/search/?keyword=ambisi%C3%B8s+og+deprimert

Sees vi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglistenhits
Bloggurat