24.6.11

Hadde SERR glemt hvor morsom jeg er.



13 kommentarer:

  1. Henriette25/6/11 11:17

    Dette funket fint for kjæresten min :)
    altså:
    Jeg viste dette til ham da han var sammen men sin forrige kjæreste. Han prøvde ut punkt nr. 1, såå da slo de opp.
    Så ble jeg sammen men ham >:D
    Funket kjempebra! :D

    SvarSlett
  2. Hei. Det kan virke rart å kommentere dette nå, men er først nå jeg har lagt merke til det. På bloggen til Regine , sinober.blogg.no , skrev du et gjesteinnlegg som også er i boken hennes. Jeg reagerte litt på noe du skrev der, og bare føler for å si det egentlig som jeg ser det.

    Jeg syns det var utrolig bra skrevet, det gjør jeg, men når du skriver "Hva gjelder de spørsmålene hun får tilsendt, er det ikke alle som er like oppløftende heller." Du må da skjønne at folk kanskje ikke har så mye kunnskap og har veldig mange spørsmål, så når de først har sjansen til å spørre, så spørr de jo om det de lurer på . Jeg skjønner at noen av spørsmålene var teit skrevet og sånt, men folk må få lov til å spørre uten å få tilsnakk fordi det ikke er alt de vet. Kanskje noen ikke hadde fulgt bloggen hennes så lenge, og ikke viste så mye om hva hun har tenkt og sånt som hun har skrevet på bloggen sin. Kanskje noen ikke skjønte hva sykdomme brakte for Regine. Jeg syns det er kjempe fint at Regine hadde deg som en støttende venn, men neste gang, tenk litt på de som ikke vet like mye som du.
    Hvis du har noe å kommentere på det , send meg en mail på enyaah_blogg@hotmail.com , eller kommenter tilbake på bloggen min.

    SvarSlett
  3. Hahaha Sofie!

    SvarSlett
  4. Tone Marit28/6/11 00:55

    Du er ekstremt morsom. Stå på!

    SvarSlett
  5. Hahaha! Nå fikk jeg meg en god latter :D

    SvarSlett
  6. SV: Hei! :) Det begynner å bli en stund ja. Jeg har det bare fint, hva med deg? <3

    SvarSlett
  7. Det hadde jeg også, må visst begynne å følge bloggen din tettere ;)

    SvarSlett
  8. Hehe, på tross av humoren i dette innlegget er det jo mye sant det du sier :)

    SvarSlett
  9. Du er ikke helt vel bevart.

    Det er ikke jeg heller, men jeg har det i papirene mine.

    Skal vi være venner?

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten