13.6.11

Guide til hvordan man får venner.


57 kommentarer:

  1. Hahaha! Jeg hadde IKKE klart å holde meg alvorlig! Du er passe modig!

    SvarSlett
  2. Hahahah! Syke jente! :D

    SvarSlett
  3. Du er gal! Syyyykt flaut azz!

    SvarSlett
  4. Hehe, dette var jo en glimrende start. Lykke til med facebook angrepet, da.
    Siden jeg bor i en avsides krok må jeg ty til en helt annen strategi. Hvis det kommer folk i nærheten sender jeg en bjørn eller to etter dem. Og så duker jeg opp i siste liten og ”redder” dem. Slikt blir man gode venner av, kan jeg fortelle deg.
    Vel, den strategien funker dessverre ikke helt som den skal. Ikke foreløpig. Som regel kommer jeg for seint. Og ”som regel” betyr, når sant skal sies, ALLTID. Men, bamsen må jo hat mat, den også. Og dessuten klarer jeg meg bra uten venner. Ingen skade skjedd! ;-)

    SvarSlett
  5. Hahahaha, fy faen, dette er bare fantastisk!

    SvarSlett
  6. Hahaha, Sofsen du er mitt krydder i hverdagen ;D

    <3

    SvarSlett
  7. Hahaha sitter og ler høyt for meg selv! Mer mer :-D

    SvarSlett
  8. HALLELUUUJA! Hadde aldri trodd dagen skulle komme. Men nå er den altså her. TAKK, you made my day.. igjen/endelig!
    Jeg elsker deg jeg.

    Heldigvis har jeg omsider skjønt hva twitter er, så jeg overvåker deg stadig. Eneste jeg ikke liker er din mobbing av trønderdialekten. Men det e bare ARTI'!

    SvarSlett
  9. du kan få lov til å facebookstalke meg, poke meg litt osv

    SvarSlett
  10. Hahahahah, du er fantastisk!

    SvarSlett
  11. Hahahhahaahhaha!!! Helt fantastisk!!!

    SvarSlett
  12. Haha, Sofsen is back! :)

    SvarSlett
  13. Tonje Merete14/6/11 02:35

    Haha, moro! Håper på flere slike videoer fra deg.

    SvarSlett
  14. HURRA, Sofsen is back for 5:18 mins :D

    SvarSlett
  15. Klarer ikke å ta dette seriøst.. minner om skuespill ..

    SvarSlett
  16. sv. Nææh! Tusen takk, selveste Sofsen! :))

    SvarSlett
  17. Ahahahaha! Genialt! Jeg digger det, jeg digger deg! Har prøvd sånn skjult kamera før, komme i kontakt med fremmede på matbutikk - det er slettes ikke lett hahaha! Litt flaut.

    Dette er virkelig tips jeg kan få bruk for når jeg må flytte på meg til høsten til nytt sted! Takk! :D Weeeeh!

    (Lol, "ha det" på slutten var jo genialt, hahah. Ensomt.)

    SvarSlett
  18. Lena: Say what??? Åhh jeg som trodde Sofsen var helt seriøs............ :'(

    SvarSlett
  19. SOFIE, DU ER ET GENI!!!!! KOM TILBAKE TIL OSS, PLEASE <3 DENNE VIDEOEN ER ENDA ET BEVIS PÅ AT DU ER DET ENESTE JEG SAVNER I MIN HVERDAG SOM IVRIG BLOGGLESER!!!

    skal vi bli venner? vi kan dele pizza, lese hverandres tekstmeldinger OG dele pinkoder :-)

    SvarSlett
  20. Haha, æ digge dæ ;p

    SvarSlett
  21. soooooofs! <3

    SvarSlett
  22. Nå vet jeg hvordan jeg skal få nye venner!:D

    SvarSlett
  23. Hahahahaha, du er faen meg genial!

    SvarSlett
  24. HAHAHA, DU ER GENIAL!
    seriøst sofsen, savner deg. kom gjerne med flere videoer!

    SvarSlett
  25. Takk azz, folkens! Betyr det at dere vil bli venn med meg!?!?! :DDD

    SvarSlett
  26. SÅKLART!!! Du er herlig! :D

    SvarSlett
  27. Hehe, temmelig morsomt, men er det skuespill? ;)

    SvarSlett
  28. hahahahahaha, FANTASTISK KJÆRE!

    SvarSlett
  29. Åååååh, dette hadde jeg savnet! Begynn å blogg igjen da, pliiis? Dagen er ikke den samme uten!

    SvarSlett
  30. Herregud Sofie, jeg vil SÅ SYKT bli din venn. Vi har samme farge på skriften på bloggen! Hva er odsen for det liksom?

    SvarSlett
  31. Hahah, geniaaalt!
    Forresten, her er en link til en video med en fyr som har adoptert "sytehjørnet" ditt. Kanskje dere kan bli venner?!?! :D

    SvarSlett
  32. Oops, glemte selvfølgelig å lime inn linken! http://www.youtube.com/watch?v=OclIt8HdX20&feature=player_embedded

    SvarSlett
  33. Seriøst Sofsen, vi har begge blondt hår, hva er oddsen for det liksom? Vi er jo meant to be venner, lizzom!

    SvarSlett
  34. Fy flate hvor modig du er. Jeg måtte bare *SKRATTE* godt for meg selv her jeg satt å så denne videoen. Artig!

    Du minner meg om han som spiller "Kjartan" i "Kjetil og Kjartan" showet (sett de programmene)?

    Tror jeg må legge meg til som følger på bloggen din. For du var bare råååååå ;)

    SvarSlett
  35. Tone Marit30/6/11 00:40

    Du er totaly awesome!

    SvarSlett
  36. SOFIE! Du er genial! Ler så jeg griner her.

    SvarSlett
  37. Hahahaha, dette er det beste jeg har sett på evigheter!

    SvarSlett
  38. Haha, utrolig vittig! Må si du er full av guts ;)

    SvarSlett
  39. Kine Malen17/7/11 13:54

    Jeg døøøør av latter!! You made my day :)

    SvarSlett
  40. Herligheten så utrolig kleint! OG utrolig bra på samme tid! Du har guts! :D

    SvarSlett
  41. HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! "Du kan ikke sitte der å lese mine private meldinger?!" "Eh, jo, åpenbart kan jeg det. ALT er jo mulig, hehe!" HAHA, omg, du er best, Sofie xD

    SvarSlett
  42. Haha åh fy jeg ville trudd du var en slags leiemorder av no slag hvis du møtte på meg på den måten, du fikk nettopp en ny fast leser xD

    SvarSlett
  43. HAHA! Digger deg!

    SvarSlett
  44. Haha, samme gamle ser jeg ;)

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten