10.2.10

Sytehjørnet.


Velkommen til sytehjørnet!


• The Baseballs. The Baseballs er hverken nyskapende, kult eller bra. Det er oppskrytt søppel som avbryter favorittmusikken min på Spotify, og vokalisten høres ut som en lidende kråke i stemmeskiftet.

• "OMG, jeg hater nye Facebook!" For all del, kjempeflott med engasjement, liksom, men get over it. Og jeg ser ikke helt poenget i at alle skal skrive det på statusen sin. Søker folk trøst, eller hva er greia?

• Tørrprat. Nå som jeg begynner å bli gammel, må jeg utnytte hvert sekund bedre. Å tørrprate sløser bort dyrebar tid. Jeg bryr meg ikke om bikkja di har løpetid eller om Kiwi er utsolgt for husholdningssaft.

• Bloggere som reklamerer for seg selv i andres blogger. "KONKURRANSE, SPØRSMÅLSRUNDE ÓG NY OUTFIT PÅ BLOGGEN MIIIN! SE HIT, SE HIT!" Say no more.

• Når jeg skal helle varmtvann oppi tekoppen, og tråden til teposen flyr nedi. :(

• At Halvor både stalker og mobber meg (!) hele tiden, og presterte å sammenlikne meg med Siv Jensen! Kan dere tenke dere noe verre..? Skriv til Halvor at han burde skamme seg! At han burde beklage ømt, og at jeg er mye kulere enn han (det er jo bare en faktaopplysning).

• At jeg blir nærmere og nærmere tredve for hver dag som går.

• At Rybak er fra Nesodden, der jeg bor. Når jeg sier at jeg bor på Nesodden er det alltid en eller annen gjøk som skal si: "ÅH, ER DET IKKE DER RYBAK ER FRA!?! :D :D :D".

• At blogg.no har sånn ordbekreftelsesdritt:

brenn
Ja... Jeg har det virkelig fælt. Mange sier at det er synd på barna i Afrika. Men de har i hvertfall fint vær!!1

Hva er dine irritasjonsmoment for tiden?

80 kommentarer:

  1. Jeg lover å si unnskyld HVER gang noen ber meg:(



    BTW Spørrekonk på bloggen min!

    SvarSlett
  2. drøyt enig i dette med reklame i bloggkommentarer. utroolig plagsomt!

    SvarSlett
  3. Neste gang noen nevner Nesodden så skal jeg si: Er det ikke der Sofsen er ifra? ;D

    SvarSlett
  4. Når jeg skal helle varmtvann oppi tekoppen, og tråden til teposen flyr nedi. :(
    - den tråden skulle vært en ståltråd, så hadde vi sluppet det >:(

    Og om DU er nærme tredve, da er jeg enda nærmere tredve. FAEN!

    Gjett om denne HALVOR skal få høre det!

    SvarSlett
  5. Stort sett enig med deg. Pluss at jeg har lekser. Som jeg gjør NÅ. Seks timer til leveringfrist. Jeg HATER at itslearning teller ned i timer og minuttter. FML.

    SvarSlett
  6. Marte Forsberg (marteaf@gmail.com) om FREE GUCCI MANE

    Gidd sammenligne Sofie med Siv. SI UNNSKYLD NÅ >:( DO IIIIIT!


    NR. 1 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  7. Kjære Sofsen.

    Jeg må bare si at kjedelige dager får en underholdende vri av å lese din blogg.
    Jeg ender opp med å le, og gjerne høyt for meg selv.

    Du skriver så bra, og tror du er den eneste bloggen jeg faktisk gidder å bruke tid på å følge med på, og det skal litt til skal jeg si deg. (Høhø, som om jeg er såå viktig.)
    Greit da, Walk of shame -jentene har meg litt de og, men det tror jeg rett og slett har med sex'en å gjøre.

    Men ja, anyways. Poenget mitt er at du er kul. Jeg er snart 22 og bruker ordet kul. Det er kult det.
    Keep up the good writing, og jeg skal fortsette å lese. Ha en strålende natt.

    P.s. Hils Elg.

    SvarSlett
  8. I love you! Vet det er litt stalker aktig, but i doo. Can't deny love, you know.

    SvarSlett
  9. Hege: Åh, takk for fine ord. KULT at du setter pris på bloggen min. Elg og jeg sender deg mange klemmer. <3

    SvarSlett
  10. "Dette er ikke noe reklamasjon for bloggen min eller noe. Jeg hater at folk legger inn reklamasjoner selv, men det er noe veldig viktig jeg må ha svar på inne på bloggen min. Kan du pliiiz legge igjen en kommentar i det siste innlegget. Takk!"

    Det værste er at de faktisk skriver reklamasjon, som ikke har noe med reklame eller å reklamere å gjøre. Jeg dævver! Skjønner virkelig ikke at folk gidder. Det med barna i Afrika er jeg sykt enig i, faktisk! Jeg HATER å skrape is klokken halv 7 på morgenen. Fader!

    SvarSlett
  11. Klaginga over nye facebook irriterer meg og, i tillegg til reklamekommentarer.

    Fant plutselig ut det der med blogg.no og ordbekreftelse jeg også. Fant også ut at det er når du skriver to eller fler kommentarer etter hverandre. Møkk!

    SvarSlett
  12. *stor klem til deg*
    For all del syt og bare slipp alt ut, det blir bedre etterhvert :)

    SvarSlett
  13. Caroline om FREE GUCCI MANE

    Drev du og tuslet rundt på Majorstua t-banestasjon i dag?

    Og forresten, si innskild til Sofsen.

    NR. 2 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  14. Marie (marieskarlsen@live.com) om FREE GUCCI MANE

    SI INNSKILD TIL SOFSEN. Ho er mye kulere enn Siv Jensen.

    NR. 3 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  15. HEHE... du lyser opp dagen sofsen...
    ;D fantastisk... Tepose problemet.... Nye Facebook... Å jeg kjenner meg igjen!!! så enormt!

    SvarSlett
  16. Trodde det med facebook bare irriterte meg..

    SvarSlett
  17. - jaa, TAKK! The Baseballs var et småartig konsept som klarte å holde på min oppmerksomhet i cirka tre minutter, før eg innså at hver eneste låt var mer eller mindre presist samme sangen. grensesprengende kor uoriginale man kan være i gjennomførelsen av sin originalitet..
    - eg liker nye Facebook. det e annerledes, men tar jo typ 20 sekunder å venne seg til og no syns eg det funker bedre enn gamle..
    - eg støtter kun tomprat som et alternativ til pinlig stillhet når man treffer en bekjent (f.eks. på bussen) som ikkje e så særlig venn, men der begge vet at dokker e såpass nære at dokker burde sitte sammen og prate..
    - helt enig. (du har vel fått med deg at eg har konkurranse, ja?! hvis ikkje, sjekk bloggen min nå'a? =D)
    - bare mislykkede teposer som gjør sånt, min gjør aldri det, sådenså.
    - taken care of.
    - eg og, kommer til å dø snart!! (seriøst, av alderdom lizm)
    - Nesodden, det e jo der Happy-Tom fra Turboneger e fra jo! awsuum.
    - macaroni ass, say no more.

    SvarSlett
  18. Stakkars jente!
    Det verste er at jeg er så enig med deg her. Det finnes jo så mye man kan syte over. Blæh!

    Og jah! Jeg synes faktisk jeg er flink som har fikset den der rytmen, må jo skryte da ;)

    SvarSlett
  19. Medfølelsen strømmer i retning Nesodden!!! (Nesodden? Er ikke det der Sofsen er fra?)

    SvarSlett
  20. SERR? ER du fra sammen plass som Rybak? Love love!

    SvarSlett
  21. Espen HK (eppi92@gmail.com) om FREE GUCCI MANE

    Du burde skamme deg! Du burde si innskild til Sofsen, og innrømme at hon e mye kulere enn deg.


    NR. 3 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  22. hey, JAAAAAA, Jeg skal endre.

    Du eier meg...

    SvarSlett
  23. Tone (tonebk@gmail.com) om FREE GUCCI MANE

    Du spiste antakelig alt for mange kebaber i fjor...

    Si innskild til Sofsen!!!!!!!!!!


    NR. 5 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  24. Du glemte mødremafiaen som tror de eier fortauet, såkalte bedrevitere som har en tendens til å stjele andres idéer og presentere de som sine egne, ringpermer som ikke gjør jobben sin og like greit dropper alle arkene i gulvet, og telefonselgere som ennå ikke har lært betydningen av ordet nei.

    Forresten: Teposeproblematikken kan løses ved å bruke te i løsvekt og en teklype, men på den andre siden så får du marerittet med å renske klypen etterpå.

    Når det gjelder tilstanden "snart 30"...vel, jeg har bare fire år igjen, og skal jeg tro opphavet mitt kommer årene frem til da å rase avgårde. Trøstende.

    SvarSlett
  25. Tror du står med begge beina i en 21-års krise jeg Sofsen! Det ække bra! Utover det så er jeg enig i alle dine punkter. Unntatt det om Nesodden da - det kan rimeligvis ikke ha irrtert vettet av meg iom jeg ikke bor der.

    Hva som irriterer meg? At folk klager over vinteren! Det blir ikke mer vår i februar om det blir plussgrader og regn vettu! Snart skal jeg gå rundt på gatene i vadmelsnikkers, mariusgenser, gammeldagse skisko, sekk med norske flagg oppi, sunblock på nesa og kvikklunsj i munnvikene. For å GNI det inn lzm. DET ER VINTER folkens!

    SvarSlett
  26. Merete om FREE GUCCI MANE

    Mitt kebab-tips må skille seg fra de andres for at jeg skal ha vinnersjanser, så jeg sier 52! Hmmm, låter feil. Det som ikke låter feil er når du kryper til korset, bøyer deg i støvet og sier INNSKILD til kjære, ufeilbare, uklanderlige, geniale Sofsen! Do it!


    NR. 6 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  27. Det første punktet om "The Baseball" passet ikke inn her synes jeg ikke. Jeg er enig med deg om alt bortsett fra det. Faktisk så er "The Baseballs" et av favorittene mine for tiden. :)

    SvarSlett
  28. Tråden til teposen er en klassiker.. Og hver gang The Baseballs åpner kjeften sin på spotify, I vomit it my mouth.

    SvarSlett
  29. Det slo meg plutselig: Hva om den dagen kommer da vi blir pent nødt til å bite i oss disse ordene (og da sikter jeg ikke til ringpermene, selv om det kanskje finnes en og annen av den bedre sorten også der)? Nåvel. Den tid, den sorg. Dessuten er irritasjonsmomenter som skapt for vår underholdning.

    SvarSlett
  30. er enig med deg der altså ;)

    Av en eller annen grunn havnet kommentaren din i søppelpost på bloggen, men kommentarerer fra deg er ikke søppel, så det var litt rart :/

    SvarSlett
  31. Ragnhild (ragnhildtn@hotmail.com) om FREE GUCCI MANE

    Hvis Sofsen blir innlagt på psykiatrisk sykehus for depresjoner og tvangstanker pga. din sammenligning med henne og Siv Jensen, kommer jeg aldri til å tilgi deg.

    Si innskild til vår kjære, umistelige Sofsen nå når du har enda tid!!!


    NR. 7 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  32. Ohh...
    Mine to irriatsjonsmomenter for tiden er...

    1. Uansett hvilken kø jeg stiller meg i på butikken så er det den treigeste.. er den kortest så kan du banne på at den er treigest. Slår ALDRI feil.

    2. Folk som ikke klarer å engasjere seg i andres historier enn sine egne.. som spør deg om noe for å få muligheten til å fortelle noe om seg selv i samme kategori...

    Foresten...ser ut til at det går litt bedre med deg:) Jeg ble 29 forrige uke. La oss snakke om å nærme seg de tredve med stormskritt...ANGST!!

    SvarSlett
  33. Må berre sei; ELSKAR IDEEN OM SYTEHJØRNET! Koffor har ingen tenkt på det før? :) You kinda rock.

    SvarSlett
  34. Herlig! Elsker denne kategorien, fortsett med det :D

    Og den blogg.no greia er krenkende... engang fikk jeg "Get thinner". Takk da!

    SvarSlett
  35. Andrine ;-)11/2/10 14:42

    HAHA! Elskar at du linkar til bilder av fuglane, slik at me ikkje er i tvil om korleis ei kråke faktisk ser ut. :D

    "Ja... Jeg har det virkelig fælt. Mange sier at det er synd på barna i Afrika. Men de har i hvertfall fint vær, dah!" - haha, du altså!! you.are.too.funny

    SvarSlett
  36. Liker bloggen din! Du skriver på en morsom måte! :)

    SvarSlett
  37. Vi tenker så likt at det er SKUMMELT! Jeg irriterer meg over det samme som deg;)

    SvarSlett
  38. Åhh, jeg er så enig med deg i alle punkt <3
    Endelig en til som syter over det samme, ja vel så går jeg vel strengt tatt ikke å syter over greia med kong halvor, men nå tror jeg at jeg skal starte med det også :)
    Jeg har store problemer med å lese disse ordbekreftelsesorda noen ganger. :(

    SvarSlett
  39. En ting jeg irriterer meg over er at når du f. eks. skriver ting som dette så må folk på DØD OG LIV gjøre AKKURAT det som irriterer deg, bare på "gøy". Også irriterer det meg at det snør så fitte masse akkurat når pappa er bortreist og jeg må pinameg måke et par timer hver dag. Og det irriterer meg at neglelakken begynner å dette av med een gang. Ser ut som noen bare har skvetta blod på fingrene mine. Også irriterer det meg at det ikke går an å logge inn automatisk på siden til treningssenteret. Også irriterer det meg grenseløst at HVER gang jeg skal legge inn kommentarer her, så må jeg trykke på TRE ganger for at det skal virke ><
    Blid i dag sjø.

    SvarSlett
  40. Jeg irriterer meg sykt over alle idioter i trafikken jeg! Åh herregud så jeg irriterer meg. Folk blir litt redd når de sitter på med meg, der jeg hyler og skriker til hver bilist! Men seriøst har folk bare kjøpt lappen på kiwi eller noe??

    SvarSlett
  41. Bra meninger! :D
    Jeg irriterer meg over at jeg ikke har speilrefleks. BAH! Alle gir meg masse tips til hvordan jeg kan gjøre ting, blender og blablabla. Men jeg kan ikke endre det, for jeg har ikke speilrefleks! Arg!

    SvarSlett
  42. Linn Mette om På byvandring i TIGERSTADEN!

    Ja sånn bare får å følge strømmen og gjøre som mange andre, si innsjill til sofsen "bloggdronning" frøysa :) Hun kan ikke sammenlignes med Siv Jensen, Sofie spiser sånne som henne til frokost, tror jeg :)


    NR. 8 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  43. hahaha! er sykt enig med deg, the baseballs irriterer meg så utrolig mye!

    SvarSlett
  44. Mitt overfladiske irritasjonsmoment: Oppgaveskriving. GAAH!

    SvarSlett
  45. Macaroni
    Kanskje du har lyst til å skrive en drøftende artikkel om skyting av ulv for meg så alt blir bedre.
    Er forresten utrolig enig i den te-greia. Min verste te-opplevelse: Jeg var syk og hadde satt meg godt til rette med frokost og stoooooor tekopp i sofaen og gleda meg til å se på for eksempel the simpsons. Plutselig, ut av det blå, klarer jeg å helle den glovarme teen ut av koppen, og ikke bare måtte jeg gå ut av sofaen(haha, jeg skreiv først sofsen), jeg måtte også tørke den, lage ny te OG jeg ble rød på magen. Det gjorde kjempevondt.

    Jeg tenkte kanskje du hadde nytte av å vite dette.. Neida, nå må jeg starte å skrive om ulven.

    SvarSlett
  46. hmm, det e irriterer meg mest over iløpet av endag, e nok klokka..den går altfor fort, som gjør at e alltid kommer forseint

    SvarSlett
  47. TAKK for at jeg ikke er den eneste som irriterer seg over the Baseballs og evig med klaging hver gang Facebook skifter utseende.

    En annen ting å irritere seg over er den store mengden reklame på p4. Den varer og varer og varer...

    SvarSlett
  48. Linn Marit om På byvandring i TIGERSTADEN!

    Si unnskyld til Sofsen, hun er SÅ mye kulere enn Siv!


    NR. 9 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  49. ILU<3

    http://www.youtube.com/watch?v=dyqMSItn5qs

    SvarSlett
  50. cathrin om På byvandring i TIGERSTADEN!

    du gjør dagen bedre... men du må si inskiild til sofsen...*hrmph* siv jensen du liksom..



    NR. 10 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  51. Morsomt Sofsen, men du, men du!
    hvordan fikk det det ordbekreftelses dritet inn på bloggen din????

    SvarSlett
  52. Jeg fikk en tepose UTEN tråd i dag. DET er noe å syte for!

    Også gleder jeg meg helt sykt til matteprøven i morgen. nææt

    SvarSlett
  53. Det som irriterer meg enda mer enn folk som reklamerer for konkurranse på bloggen sin også videre, er random bloggere som ikke engang har tatt seg tid til å lese hva innlegget man har skrevet dreier seg om og som kommenterer "fin blogg :) kommentere min?? =)". Eller random bloggere på over 20 år (forhåpentligvis gjelder ikke dette deg, med mindre du faktisk mener det) som kommenterer (også uten å ha lest innlegget) "ha en fin helg!!! :)" eller "håper du får en flott kveld videre ;-)". Jeg gjetter at de har kommentert det samme på minst 20 andre blogger......

    SvarSlett
  54. haha, ja, de har fint vær og varme. Æsj, jeg hater vinter, og den boksen på blogg.no. TEIT! Men det teiteste er kjærester som glemmer halvparten av det han skal kjøpe for deg i butikken og ikke sier unnskyld en gang! Blæh

    SvarSlett
  55. Wow, jeg har alltid trodd at gjøker var litt mer.. ugle-aktige.

    SvarSlett
  56. Haha, genialt! Jeg har overraskende like irritasjoner i hverdagen. Spesielt punkt 2, 4 og 5. Tenk at det er flere som irriterer seg over noe så random som teposer :D

    SvarSlett
  57. Jeg irriterer meg også sykt over den ordbekreftelsen til blogg.no !

    SvarSlett
  58. Når jeg leste nedover kommentarene begynte jeg å irritere meg over en fyr med navn konghalvor.
    Takk for deeet.

    SvarSlett
  59. Haha, genialt! Men jeg liker faktisk den nye facebook, jeg. Den er mye mer oversiktlig! Jeg er vel kanskje den eneste, men det får heller være. :) Og ordbekreftelsen til blogg.no er dødsirriterende. Æsj!

    Du har forresten fått deg en ny følger på bloglovin', bloggen din er super! :)

    SvarSlett
  60. Hahahahhaha, jeg leeeeeeer. Mye fordi jeg kjenner meg igjen i noen ting, og også fordi det er moro å se at du er menneskelig, lol. Småting kan føre til forferdelig mye frustrasjon! Jeg hadde en listeperiode...hvor jeg skrev lister over ditt og datt. En av listene var, ting som irriterer meg. Hoho...kanskje jeg deler den en dag. Måtte le av BRENN!! da hehe. Du er fin du Sofsen :)

    SvarSlett
  61. Mine irritasjonmomenter;

    - At folk alltid skal sammenligne meg med andre.
    - At læreren min alltid ser instinktivt på meg, når han sier at elever i klassen burde rekke opp hånda mer.
    - At folk skal ha så sinnsykt mye nærkontakt, en klem meg her og et kyss meg der.
    - At Folk misbruker ordene "bestevenn", "elsker deg" og "hater deg.
    - Når nettet går tregt.
    - At vannet aldri vil koke, da jeg skal koke poteter.
    - At jeg hver eneste dag, helg eller ikke, våkner opp 06:54.
    - Folk som sitter på MSN hele dagen, og ikke sier noe annet enn; "HALLA :D:D:D:D:D, DDMA!?!?! :) <3<3<3<3"
    - Vi har alltid sjokolade, men når jeg får godterikick, er det tomt.
    - Fjernkontrollen blir borte.
    - At det alltid er is på bilruta.
    - At bussen alltid er for tidlig.


    :/

    SvarSlett
  62. Jeg irriterer meg også grønn over at folk syter om den nye facebooken i statusen sin. Så irriterer det meg at.... nei faen. Jeg er for sliten til å irritere meg i dag. Utsetter irritasjonen min til en dag jeg har mer energi jeg.

    Heretter skal jeg nevne deg hver gang jeg hører noen si Nesodden. "Nesodden? Ja, det er vel der Sofsen er fra, er det ikke?!" :D

    SvarSlett
  63. Jeg ville tatt det som et KOMPLIMENT å bli sammenlignet med Siv Jensen :) irritasjoner:

    Se og Hør... av grunner jeg ikke skal si noe om.

    Ingenting annet. Jeg er slik ein fantastisk optimist. Eller no.

    SvarSlett
  64. Kompliment å bli sammenlignet med Siv Jensen? Virkelig? Jeg hadde blitt dypt fornærmet.

    SvarSlett
  65. Konghalvor, du burde NESTEN si innskjild for at du spammer kommentarfeltet til Sofsen : o
    Jeg ler så jeg griner.
    Ok, bare NESTEN det også.

    SvarSlett
  66. hehehe, du er genial sofsen. akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg er skrubbsulten men at vi ikke har noe digg mat i huset :) buhu!

    SvarSlett
  67. Æhææ, kompliment? Fantastisk latterlig. Hva i alle dager kan man sammenligne mellom Sofie og frp-heksa? At de begge har blondt hår må være dt eneste.

    SvarSlett
  68. Mine irritasjonsmomenter:

    Treigt internett
    Ordelingsfeil
    Gamle lærere med umenneskelig dårlig ånde
    Reklamen på spotify
    At folk bruker facebookstatusen sin som dagbok (da snakker vi om 15 minst oppdateringer per dag)
    The Baseballs! (BRENN!)

    SvarSlett
  69. SOFSEN! Du må fortelle de andre at jeg ikke sammenligner deg med Siv Jensen:(

    Alle hater meg!!! (PS: Jeg hater dem også)

    Sofsenlover (detskaldudritei@hotmail.com) om På byvandring i TIGERSTADEN!

    Si innskild til Sofsen. Hun ER faktisk mye kulere enn deg. Siv Jensen? Grusomt... Grusomt... Sofsen er så laaangt fra Siv som du kan komme!


    NR. 11 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  70. Milla om På byvandring i TIGERSTADEN!

    Si innskild til Sofsen!


    NR. 12 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  71. sv;
    jo takk som byr, du finner samme innstilling her i gården. vi er en sjelden rase, men det gjør godt å vite at vi finnes i mer enn ett eksemplar, oder was?

    PS: digger innskildningene fra konghalvor!

    SvarSlett
  72. Setter pris på mange klemmer, spesielt fra elg. Jeg hadde selv min egen elg, men hun omkom dessverre i havet på hytta. Meget trist.

    SvarSlett
  73. Helt enig! Folk er alt for skeptiske når det blir endret noe med Facebook, og jeg føler det nesten er litt "populært" å haaate det nye designet. Elsker det jeg!

    SvarSlett
  74. Hadde du ikke kunnet skrive et koz & klemz-innlegg til june sundet? :D

    SvarSlett
  75. sv;
    Haha, helt klart.
    __
    Eg har det megaherlig, ord e strengt tatt ikkje verdig. Sitter i et voksentomt hus i Bergen og venter på at min kjære Grandis skal bli ferdig mens eg hører på Live at Vega-DVD'en til Kaizers. Slik lyder oppladingen til Kaizers-konserten i kveld, og begynnelsen på en HERLIGE helg. =D
    ..og med deg, står bra til?
    PS: since when ble du pratsom?

    SvarSlett
  76. Man kan jo ikke benekte historiske fakta! Da må man si innskild.

    SvarSlett
  77. Johanna om På byvandring i TIGERSTADEN!

    Du må si innskild og Sofsen er mye kulere enn deg;)


    NR. 13 iiiinnskjiiiild

    SvarSlett
  78. Jeg er enig i alle punktene, men 1 og 2 er de jeg har irritert meg mest over. Og da venninna mi trappet en ørepropp inn i øret mitt og satte på umbrella med the baseballs og skryter av den var jeg plutselig glad for at jeg klappa igjen munnen like før hendelsen. For rett før, skulle jeg til å snakke om hvor dårlig gruppa var.

    Sofsen; jeg digger deg.

    SvarSlett
  79. Enig ang Rybak-punktet.. Får høre det hele tiden jeg og.. Evt: Å jasså, du er kompis med Rybak du da?!

    NEI NEI NEI.. jeg er ikke kompis med Rybak. Nærmeste jeg har kommet er å se han på båten, og jeg gikk i andre enden for å slippe å se han mer!

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten